Wednesday, December 2, 2009

Serius Baby 2009 Giveaway

hari ni aku nk try join contest yang dianjurkan oleh ibu Rifqi... meh kita ramai join... nk tau lebih lanjut.. klik SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Syarat2 adalah seperti berikut...
Be my follower and add my blog kat korangnye list....done
Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang…
Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni..
Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun...
Ini paling wajib ni!!!Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je...mesti ada kan...xkan pic masa senyum n sengih je korang simpan...Letak banyak2 pun xpe,nti yg paling serius i akan amik...
Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang...
Make sure ur entry link back to mine..
Tarikh tutup penyertaan before 31st December 2009

ok, dibawah adalah 4keping gambar yang aku pertaruhkan, harap ibu rifqi pilihla 1-4 gambar2 tu ek... t.kasih

Nama Baby: Aimy Zulaikha Mohd Ismail

Tarikh Lahir: 27 April 2009

Umur: 7 Bulan.

Ibu Rifqi, jgn lupa terjah bolg ni ek.. nnt saya tinggalkan komen.

2 comments:

:: PU3'z :: said...

seyes nyer cik aimy tuu
takut ibu dini tengok

Rifqi Zuhairi said...

Salam..
Gud Luck k..