Thursday, December 10, 2009

MomBloggerPlanet Cutest Baby Smiling Contest

Walaupun tk penah menang satu pun contest tak perr arrr.. kan ini saja suka2.. klu dh menang.. itu rezeki kan.. jd, aku nk try contest yang dianjurkan oleh MomBloggerPlanet yang bertemakan 'Cutest baby SMILING'
Just follow the steps below and you could grab one of the wonderful prizes.
Get a photo of your baby SMILING
Write a blog post about this contest with title MomBloggersPlanet Cutest Baby Smiling Contest
Include your baby’s photo in the post and mention his/her name and date of birth.
Write why you love to see your baby smiling.
Include a link to this contest page, PhotoBook Malaysia and AliceWonders in your entry.
Leave a comment here with link to your blog post
Here are the links that must be included in your blog entry.
MomBloggersPlanet contest page : http://www.mombloggersplanet.com/2162/cutest-baby-photo-contest-december-09/
PhotoBookMalaysia : http://www.photobook.com.my
AliceWonders : http://www.alicewonders.com
That’s all. Easy, right?

Ok, inila gambar2 yang aku pertaruhkan.. banyak sangat ke arrr.. sebab banyak gambar aimy suka senyum.. tk tau nk upload mana satu...




Nama Baby: Aimy Zulaikha Mohd Ismail
Umur: 7 Bulan
Write why you love to see your baby smiling.
Senyum seindah suria kau membawa cahaya..Senyumlah dari hati.. duniamu berseri.. Seperti lirik lagu senyum ni, begitulah berserinya & bercahayanya hidup aku tatkala melihat wajah Aimy yang suka tersenyum riang. Senyumannya menghilangkan segala penat & tekanan. Aku ni kan jenis yang cepat naik angin.. (bila nk ubah tk taula...).. tp bila tgk Aimy senyum & menjerit2 riang.. terus hilang angin kus kus aku tu.. begitula hebatnya penangan senyuman Aimy. Paling aku suka tengok bila Aimy tersenyum ialah lesung pipitnya yang kecik comei di kedua belah pipinya...cute sangat... (biarla puji anak sendiri..hihi). Aku bersyukur & Inilah harta yang tidak ternilai yang dianugerahkan oleh Allah pada kami sekeluarga.. Semoga Aimy akan menjadi anak yang berguna di dunia & akhirat. Aminnn

1 comment:

Anonymous said...

salam perkenalan

good luck & all the best
=D