Thursday, December 24, 2009

Mama Balqis 2nd Anniversary Giveaway

Gila contest betul aku ni.. orng gila pun tk segila aku..... biarla tk penah menang... yg penting aku enjoy.. tp klu menang.. lg enjoyyyyyyyy

meh kita join contest ni yang dianjurkan oleh mama balqis


ikuti apa kata beliau.....
Harini 8/12/09 genap 2 tahun aku kawin.. so sempena 2nd anniversary nie.. mama balqis julung2 kalinye nk anjurkan contest aka giveaway... sambil2 tu leh tambah kenalan.. Cam contest2 blogger lain gak.. syaratnye mudah jer..
jadi follower blog nie (pakse rela)
letak banner contest nie kat side bar & link back hokey.. (klu x.. x aci tau...)
masukkan blog mama balqis dlm bloglist korang (harus)
buat entry psl contest nie.. Mama Balqis 2nd Anniversary Giveaway (sticky mode tau...until 24 Disember 2009)
dah siap jgn lupe tinggalkn link & komen kat entry nie utk dijejak...
pemenang akan dipilih melalui Random.Org
oppssss..hadiahnye ader 2 jer tawww utk 2 org winner...:-1) 1 set One Drop Perfumes2) 1 set Dhia PerfumesSo.. apa tunggu lagi.. jemput la yea... tamat 24 Disember 2009 jam 1230 t.hari..


senangkan contest ni... tk payah letak gambar kita ke apa ke.. just simple.. tapi aku nk letak jugak gambar aku..tak salah kan...(just small pic) saja suka2... untuk mengingatkan 1st anniversary aku yang dh lepas...semoga ikatan perkahwinan kita akan kekal selamanya...


Apapun hepi anniversary to Mama Balqis... nnt terjah kt komen ni ek..

1 comment:

aqis090209 said...

tq join ye.. aimy comei lah..