Monday, November 2, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang!!!!!!

02 Nov 2009- Isnin

Poyo jer title kt atas tu kan... Itu adalah lagu yang dinyanyikan oleh Imran Ajmain (betul ke ejaan aku tu) hehe.. lagu tu aku tujukan untuk MylovelyHubby (poyo lg)...kah kah kah..

Kami tak la sambut beriya2.. hadiah aku dh kasik awal2. tak der apa yang menarik, cuma wallet murah saja. Pada aku, apa pun yang kita bagi, murah ke mahal, cantik ke buruk... yang penting keikhlasan untuk orang yang kita sayang...

Ini adalah kali pertama MyHubby sambut besday dengan memegang title 'abah'. Alhamdulillah...
Apapun, kami sentiasa doakan kami sentiasa gembira, sihat selalu, murah rezeki & sentiasa dilindungi Allah dalam apa juga yang kami lakukan. Amin...


Malas nk upload gambar... Next entry aku akan upload gambar kami di One Utama sebagai 'Hari Menyambut Besday Abah dr Ibu & Aimy' kih kih.. kira okla tu kan..

2 comments:

::Putri Naza:: said...

IS dapat layanan 5* ker????
l.o.l

ellis said...

10* kah kah kah