Tuesday, November 17, 2009

Contest-Aksi Si Comel

18 Nov 2009- hari ni aku nk try Contest-Aksi Si Comel
Since Aimy kecik lg, manala nk ada aksi main di taman permainan.. Tp disebabkan nk mencuba nasid... aku tetap join contest ini...


HADIAH UTAMA
Voucher membeli-belah di Comel Lote Collections bernilai RM50 + Sehelai t-shirt muslimah untuk ibu ditaja oleh Muslimah Online Shop (bernilai RM40)
2 HADIAH SAGUHATIVoucher membeli-belah di Comel Lote Collections bernilai RM10 setiap seorang.


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1. Jadi follower blog ini dan blog 2 penaja contest, add 2 penaja contest dalam blog list anda- done
2. Letak banner contest ini di blog entry & sidebar dan link kan ke entry ini. Copy html code di sidebar dan tukar width mengikut kesesuaian blog anda.
3. Buat 1 entry dalam blog anda bertajuk Contest - Aksi Si Comel
4. Masukkan 1 gambar si comel anda di dalam entry tersebut.
Nyatakan nama, tarikh lahir, umur dan aksi apakah yang dilakukan si comel (mengikut kreativiti anda)
Nama baby: Aimy Zulaikha Mohd Ismail
Tarikh lahir: 27 April 2009
Umur: 6 Bulan
Aksi Si Comel: Aimy tengah ajar Ibu drive keta, sebab Ibu tk berani nk drive. W'pun Aimy agak sopan (berbaju kurung), tapi demi ibu inilah aksi seorang pemandu berhemah... caranya, kedua2 tangan mesti pada stereng & senyum dahulu sebelum driving untuk tenangkan hati & keberanian itu akan datang perlahan2.. ok tak ibu? Disebabkan Aimy ni kecik lagi, kaki pun tk sampai nk tekan minyak & break, tak apa.. abah boleh tekankan untuk Aimy... jom.. jom.. ronda2 bersama Aimy... yezzzzzzaaaaa...
5. Si comel anda MESTI lah berusia 1 hari - 4 tahun. orait
6. Berikan 1 cadangan/idea bagaimana Comel Lote Collections dan Muslimah Online Shop boleh memberi keistimewaan kepada followers / pelanggan kami.
a) Comel Lote Collections - Disebabkan design terkini & cantik2.., wujudkan satu tempahan design khas baju yang ada gambar followers/pelanggan satu family (printed shirt) & bagi diskaun/free gift/voucer bagi pembeli yang membeli lebih dari RM50/RM100.
b) Muslimah Online Shop - Disebabkan jenama ini memang dah terkenal, apa kata buat kad keahlian Muslimah Online Shop untuk follower/pelanggan bagi memberi keistimewaan harga & wujudkan hari2 istimewa/khas untuk keahlian mendapat diskaun.. Contohnya... Muslimah Online Shop Megasale.
8. Bila dah siap, add comment dalam entry ini, nyatakan nama, email address & link entry andaItu sahaja, senang kan?
Berdasarkan kajian, kanak-kanak 1 tahun ke atas suka membuat aksi dan meniru gaya. Jadi apa tunggu lagi sertailah sekarang!Pemenang diadili berdasarkan gambar dan cadangan terbaik oleh para penaja.Perlu mematuhi kesemua syarat yang dinyatakan di atas, peraduan ditutup pada 20/11/09 12mlm.
Hanya 1 gambar individu sahaja untuk setiap penyertaanKeputusan peraduan adalah muktamad.

2 comments:

::Putri Naza:: said...

ada satu kesalahan yang Aimy buat
Aimy tak pakai self-belt hihihi

Wan Anie said...

thx sudi memeriahkan contest ni... sy akan dtg lagi utk penilaian yer... good luck!