Thursday, November 12, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B

Di hari Jumaat ini aku nk try join contest yang diajurkan oleh SeindahButterfly
Ini gambar yang aku pertaruhkan :-)
Nama babyku ini Aimy Zulaikha Mohd Ismail, berusia 6 bulan.
Nama manja dia 'Aimy'. Aimy lahir pada 27 April 2009. Saya nak cerita sket detik kelahiran Aimy Zulaikha. Aimy lahir awal seminggu dari tarikh jangkaan Doctor. jam 10 malam 26hb aku telah dimasukkan ke wad di Pusrawi Kota Damansara. Hampir jam 1pagi aku mula sakit kontraksi. Sakit amat sangat sampai aku kejutkan suami (tidur kt sebelah) mintak dia sembahyang hajat untuk kurangkan sakit.. myb aku banyak dosa kot.. hihi..Jam 5.30 aku dimasukkan ke LR. Bila bukaanku dh 8cm, aku terdengar azan subuh berkumandang. lantas nurse di situ bgtau sempat kalau MyHubby & Doctor nk solat subuh dahulu.. aku dengar pun dh kecut perut... sebab aku rasa macam baby dh nk terkeluar ni.. sempat diorang nk solat dulu??? MyHubby & Doc pergi juga solat (adalah dalam 5minit) dan sejurus kedatangan mereka kembali kepadaku.. right time. Doc sempat sambut baby aku. Dengar jeritannya, aku rasa lega seleganya. Apa membuatkan aku paling syahdu, tangan Doctor yang menyambut kelahiran babyku adalah masih dalam keadaan berwuduk... bayiku lahir pada jam 6.20am, berkat di subuh hari, lalu kunamakan Aimy=keberkatan, Zulaikha= cantik. Semoga Aimy Zulaikha menjadi anak yang solehah & membahagiakan kami semua. Amin.



..SYARAT2 SAH PENYERTAAN...
Jadik FOLLOWER blog ni dan blog sponsor -done
Masukkan kami lam BLOGLIST kowang-done
Letak BANNER yg Puan Mai dah tulun buat diatas kat entry dan sidebar blog kowang dan link ke entry ni- done
Buat entry lam blog kowang dgn hanya menggunakan tajuk "Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B -done
Upload hanya SEKETUL gambar comey dan cute miut anak kowang xkirelah dlm keadaan ape skali pun tapi 12sx xmau yer Pastu cerite la sket2 pasal ank kowang alang2 tu kan...
Jangan luper letak name & umur so comey yer-seperti di atas
Anak kowang perlulah berusia diantara 1 HARI - 12 TAHUN (biase org buat 1hari -4 tahun kan.. tp sy sian kt bebudak cute miut yg dh beso tu..... xpe, masukkan yeh )
Kalau ade 10 org anak, bermakne 10 gambar boley di upload tp setiap gambar mesti ade gambar peserta saje.. mok atau pok nye walaupun cute miut xdibenarkan inteprem, ok!!
Makesure si cute miut tu anak kowang dan anak kucing xkan dilayan
PERINGATAN!! TLG JGN PHOTOSHOPkan GAMBAR ANAK KOWANG, OK
Kowang jugak merelakan gambar si comey kowang diabadikan dlm blog ini nnt
Kowang jugak dipersilakan untuk menerjah blog sponsor dan di entry anda nnt bgtau 3 design baju / ape2 je yg ader lam blog sponsor yg kowang minat. Mane tau powan cuda terharu lalu diberinye ketiga2 itu kepada pemenang-
http://tokeybaju.blogspot.com/- dalam blog ni saya teruja sangat tgk T.shirt Doremon(ya Allah sukanya tgk....merah aku suka.., baju Barney (tu comel kalu tulis nama Aimy.. hihi) dan family set love pokedot tuh (bestnya aku sefamily dapat..) Mickey Mouse tu pun comei.. bak kata semua Comei2la.. aku aku menang aku nk minta gambar wonderpet.. Aimy suka tuh... hihi
Tinggalkan link entry kowang lam comment box entry ni.
Sy akan tinggalkan jejak di entry anda, I'Allah..
Tarikh luput : 06 / 12 / 2009









2 comments:

Irma Omar said...

amboii comeyl nye..lesing pipit sepasang tu yg buat mahal tu heheh
tengkiu n gudlak yer ;)

iRMa

ellis said...

lesing ke lesung.. hihihi.. T.kasih Irma..