Monday, February 2, 2009

Pameran Kerjaya bersama ATM

31 Jan 2009 - Aku, MyHubby, MySisInLw & sepupu pegi ke Dataran Merdeka untuk konsert Angkatan Tentera Malaysia.. Konsert malam tu TLDM & MyBroInLw main muzik.. tu yang kami pegi tu..
Bertolak dari rumah lepas asar & parking keta kt Sentul. Pastu naik LRT turun di Sogo.. Sempatla kami singgah Sogo, tk beli apa pun.. sale banyak gak..
Kami singgah solat maghrib di Semua House & pusing2 pasar malam... makan laksa utara.. Sepupu aku sempat 'tangkap' kain cotton.. (lawanya corak...pink cream) murah jer.. 45 hengget tuk 5 meter.. Aku agak teruja macam nk beli.. tp memandangkan bila laaaa aku nk buat baju... huh... tak payah!!!
Lepas beli kebab sorang & Popcorn.. kami menyusuri jalan TAR/Masjid Jamek tuk ke DM... penat oooo.. sakit kaki aku... MyHubby yang tak pegnen pun mengeluh.. apatah lg aku.... Akhirnya kami sampai gakla ke DM setelah berpenat lelah... masa tu konsert baru nk start dalam kul 9.00 mlm.. so, inilah gambar sempat aku klik klik...











Beli kebab ayam sorang satu & popcorn..












Cuba tgk gambar ni.. nampak ketara peyot aku kan.. he he.. cam tk cayerrrrr pun ada...bukan apa.. nampak aku ni dhemokkkkkkkk... uwaaaaaaaaa.. aku rasa sebab baju aku pakai ni.. he he.. :) Masa gambar ni diklik, MyHubby tahan nafas.. kunun2 nk bg peyot dia nampak kempis.. kah kah kah.. ingat aku tk tau ler tu...













Gambar ambik sendiri.. punyala payah aku berjengket kaki.. konon nk bg sama tinggi wt MyHubby..
Dua mak buyung.... masa tgk konsert tu anak lam peyot gerak aktif sungguh sebab dengar muzik kuat.. aku ngan MySisInLow duk lawan pegang peyot.. he he

















Klik Klik...
Suasana Malam di Dataran Merdeka.. emmm.. nice view

Gambar ni masa konsert tu.. TLDM kt belakang penyanyi yang di tengah2 (tgh tiup trumpet) is MyBroInLaw...
Konsert malam tu habis dalam kul 11.00 mlm.. kami berjalan lgi ke Stesen Masjid Jamek tuk ke Sentul ambik kereta. Disebabkan MyBroInLw akan ikut kami balik Rawang malam tu, kami kena tunggu dia selesai konsert. Sambil2 tu kami lepak di Plaza Pekeliling makan ayam goreng & kebab.. aku pekena fresh orange.. perkhhh sedap gak...
Lepas jemput MyBroInLw di Hotel Plaza, kami bertolak balik Rawang dalam kul 1.00am... Sampai Pekan Rawang, singgah kedai mamak sebab MyBroInLw lapar.. aku dh minum apa.. sebab penat sesangat.. Sampai umah lam kul 1.30am.. tong tang tong tang... tidur kul 2.00am.. aduss penatnya.......

No comments: