Tuesday, March 3, 2009

Banjir

3 Mac 09, ibarat hari malang bagi warga KL yang nk balik umah after office hour...

Tepat kul 5, Myhubby called bgtau tk leh kluar ofis hujan lebat, so kena balik lambat sikit.. kul 6.00 aku turun bawah & Ya Tuhanku... jammed giler jalan, terus call MyHubby still stuck at Sentul.. Aduss... aku terpaksa tunggu kt bangunan KWSG.. Duduk kt tepi tangga ngan muka sedih.. sambil duk tgk jam.. emm dh dekat kul 7.00 bila la laki aku nk sampai ni... MyHubby arrived at 6.45pm.. naik kematu bontot aku menunggu.. MyHubby said wht? Kita tk yah balik umah lg la.. jom lepak kt Mid Valley dulu.. jammed giler niiiiiii!!!! Dengar jer camtu hilang penat aku... hik hik...aku bab2 jalan/window shopping ni mmg feveret aku sejak pegnen ni.... jom!!!

Otw ke Mid Valley aku nampak Jalan Kuching & Highway, keta mmg tk leh gerak langsung...fuhhh. dahsyatnya klu jammed kt KL ni tambah2 klu hujan.. Nasib baik jalan nk ke Mid Valley tk jammed langsung.. alhamdulillah..

Kami pusing2 di M.Valley smpai kul 9.30pm.. sakit gak la kaki aku ni.... sempat cari hadiah untuk new baby my Cousin.. Beli ayam goreng & lepak makan kt foodcourt...

Otw balik umah.. jalan agak clear.. aku harap sempatla sampai umah sebelum kul 10.30 sebab malam ni last episode Rozana... hik hik.. sib bek jalan tk jammed & sampai umah kul 10.20pm.. alhamdulillah selamat sampai rumah.. rasa penatnya badan... nk makan nasik pun dh tk lalu.. just ratah asam pedas batang keladi jer...(ambik ati mak mertua.. dh kenyang sebenarnya..)

Datang ofis pagi ni, dapat emel rupa2nya banjir kat PWTC... tgk gambar kt bawah ni.. nasib baik kami tak terlibat dalam banjir tu... nauzubillah.....









Dahsyat tul... seram aku tengok...

1 comment:

::Putri Naza:: said...

aku pun stuck beb
kat mahameru giler punya jammed