Sunday, March 1, 2009

Ayin's Wedding

Ahad (1 Mac 09) kena bangun awal jugak.. uhuks.. sebab ri ni aku check up.. Menurut Doc, kandungan aku ok, alhamdulillah.... tp berat aku tetap naik 4kilo sebulan.. adusss... tension tul la.. disebabkan dah lebih 30 minggu, check up akan dibuat 2X sebulan.. Klu berat aku masih naik banyak, myb kena minum air gula lagi.. uwaaaaaaaaaa.....

Bulan ni aku berangan2 nk kurangkan makan.. tp cam tak caya jer angan2 aku ni.. uhuks... aku ni pantang kalau makan.. pantang jumpa.. :-)

Dalam jam 12.30pm, aku bertolak untuk ke kenduri Ayien.. Sampai di Dewan Perdana Felda dalam kul 1.00pm.. emm inilah 1st time aku jejak kaki ke situ.. lawanya dewan dia ek.. eksklusif.... makanan pun sodap...

Tak banyak aku klik klik gambar...





















Jeles tul aku tgk baju Ayin ni.. lawa sangat.. combination Lace & Songket...Apa pun tahniah Ayin & Isma..Selamat Pengantin Baru, moga kekal bahagian hingga ke anak cucu.. Amin..
Destinasi seterusnya aku ke KLCC untuk berjumpa wth my old friends Inah & Din.. Kami park di Masjid As Syakirin KLCC. Inilah 1st time aku dtg KLCC selepas kawin.. hehe.. Rancangan awal nk berjumpa di Mid Valley, tp berubah di saat akhir disebabkan MyHubby nk sangat makan Sizling Yee Mee yang mmg sedap di KLCC..(sanggup makan sikit ja masa kenduri td..)




















Bestnya dapat jumpa Inah.. dah lain penampilan.. maklumla bakal menjadi ibu tk lama lagi.. hehe..













Lepas pusing2 KLCC, kami lepak di FoodCourt... Inah & Din makan ais kacang.. Aku minum Jus mangga & seperti biasa MyHubby akhirnya dapat jugak Sizling Yee Mee yang diidam2kan.. macam orng pegnen jer abang ni tau!!!!
Beza kandungan aku & Inah cuma 2minggu saja.. emm tak sangka la kami akan melalui proses berpantang dalam bulan yang sama.. hehe.. alhamdulillah... rezeki dr Allah.. syukurr..
Tup tap tup tap.. kejap masa berjalan..kami dh nak balik.. rasa tk puas dapat sembang ngan Inah & Din.. tak apa.. nx time kita jumpa lg.. siap bawak baby masing2 lgi k...tk sabaq tunggu saat tu kan...
Balik umah, solat asar & tidur.... rasa penatnya tk tau nk cakap.. cuti macam tak cuti ja kan.. esok dh start keja.. adusssssss

No comments: