Wednesday, January 13, 2010

Cabutan Bertuah MDM 2010


hihi.. disebabkan asha menjadi komenter yang pertama untuk entry hari ni... aku berbesar hati nak join contest ni.. eh.. lucky draw nih..

Ini syarat2 cabutan bertuah kali ni... nk tau lebih lanjut klik blog asha ek..

1) Terbuka kepada semua bloggers tak kira lelaki ke perempuan;
2) Buat 1 entry khas bertajuk Cabutan Bertuah MDM 2010;3) Letakkan banner di atas di dalam entry dan di sidebar, link kan ke entry ini
4) Mestilah dan wajib jadi follower blog ini (sebab nak bagi hadiah untuk follower kan);
5) Tarikh tutup adalah 10 Februari 2010;
tetapi, ada tetapi tu....pada 16hb Januari 2010 jam 2 petang ada 2 cabutan akan dilakukan untuk hadiah VOUCHER PERCUMA BUKIT GAMBANG WATER PARK KUANTAN, PAHANG setiap seorang. nama akan diumumkan pada hari yang sama 16hb Januari 2010 jam 3 petang dan akan diposkan kepada 2 follower bertuah ini pada hari 17hb januari 2010...sekiranya pada 16hb januari 2010 tidak ada respon diberikan daripada yang bertuah, maka kepada penyertaan yang sebelum 16hb ini hendaklah meng EMEL kan kepada saya nombor telefon anda supaya mudah saya hubungi dan bertanya alamat, kerana saya ingin poskan dengan segera pada hari AHAD 17hb Januari 2010. emelkan ke azrisha03@yahoo.com
Simple kan... tp itula.. kalaula nasib aimy baik dalam cabutan ni... mesti tk dapat jugak hadiah sebab di rumah saya takder tenet.. camner nk bg respon & emel alamat.. tapi untuk 'keselamatan'.. hihi mana la tau kalau ada rezeki, baik saya emelkan siap2 alamat saya pada asha.. so, asha jgn lupa check emel ek...apapun kita join jugak.. meh kawan2 kira ramai join cabutan bertuah ni.. yezzaaaa!!!

1 comment:

~aSHa~ said...

salam ziarah

Terima kasih kerana menyertai Cabutan BErtuah MDM 2010.

Good Luck

salam
mama MDM

asha dah tgk emel...tq