Wednesday, January 27, 2010

Aimy dh terima Hadiah.. TQ MamaAdwan

salam kengkawan....
Dah lama tk update blog kan.. lately ni bizi tahap gaban la... huhu...Disebabkan aku akan bercuti seminggu start minggu depan, banyak keja nk kena setelkan... Cuti sebab nk balik kg & terus pegi kursus 4 hari. Terpaksa lagi aku tinggalkan si jantung hati ku itu... Harap2 Aimy ok nnti tidur ngan nenek ngan abah ek...Aimy malam2 ok, tk banyak ragam.. cuma kuat menyusu je malam2..Tapi klu ibu ada pun, malam2 abah dia gak bangun buatkan susu.. ibu tk pernah bangun buat pun... kih kih...


Banyak tul keja tertangguh ni...tu yang agak kelam kabut ni.. sebelum ni buat keja main2.. padan muka aku.. huhu

Tgh berkerut2 kening buat keja td.. tetiba datang kerani sorang nk agih2kan surat.. di smping surat2 tuh ada terselit satu dokumen yang agak menarik perhatian aku... tgk pada pengirim baru ku tahu.. ini mesti hadiah untuk Aimy kerana menang tempat ke dua Notti Face Giveaway. Apa lgi dengan rakusnya aku membuka.. kih kih.. payah tul nk buka.. nampaknya MamaAdwan ni teliti dalam membalut hadiah tersebut.. kih kih.. bila dibuka.. wahhhhhhhhh.. aku agak teruja.. cantiknya buku untuk Aimy.. mesti Aimy suka bebenor nih.. Nnt ibu tolong bacakan untuk Aimy buku 'Sparkly Angel' tu kt Aimy ek...

Gambar aku tk snap lg.. sebab kamera kt umah.. nnt aku upload gambar buku tu dalam next entry ek...


Aku attach perjalanan buku tersebut dari hari pertama di pos kan oleh mamaAdwan sehingga aku selamat terima buku tersebut td... nampak ke? klu tk nampak buat2 nampak la ek.. kecik sangat... huhu..


Apapun t.kasih tidak terhingga kepada penganjur contest tersebut. Nanti anjur lagi ek.. hihi..

p/s: to MamaAdwan, Thanx guna Poslaju.. hantar semalam, hari ni dh sampai.. ternyata Poslaju Rakan Kepercayaan Anda!!!.. wah2 pomot nampak..kihkih..

2 comments:

Jiey^Mien said...

Bestnya dapat adiah!
=)

yanadzul said...

salam

jom join contest yana ok

end 15 feb 09