Wednesday, August 26, 2009

Hari Lahir ke 4 Bulan

27 Ogos 2009 (Khamis)- Hari ini Aimy Zulaikha anak kesayangan ibu genap berusia 4 bulan. Rasa sekejap aja.. dh besar anak ibu.. Setakat ni Aimy dh pandai meniarap, dah pandai capai2 barang, suka melompat, dh pandai nyanyi (konon2 sejuk) setiap kali mandi, suka senyum setiap kali diagah.. kadang2 tak agah pun gelak jugak...., suka tarik2 baju & dh pandai merajuk klu lambat bg susu...

Aimy ni nampak pendiam ikut abah dia, tp sebenarnya suka bersembang macam ibu dia.. hehe..
Aku cuma tk sabar nk tunggu Aimy leh jalan jer.. leh pimpin tangan bila nk bersoping... tak yah dokong2 lagi ek... hehhe... "lambat lgi.. Aimy kenala pandai merangkak dulu.. apala ibu ni... "

Weekand ni Aimy kena cucuk... Aimy jangan nangis tau, jangan demam ek... nnt sian ibu & abah nk keja.. sian nenek nk jaga Aimy...Aimy kan kuat semangat... Itula pesanan aku setiap kali siapkan Aimy nk ke Klinik untuk suntikan imunisasi dia.. Alhamdulillah setakat ni Aimy tak nangis & tak demam.. Aku harap akan berterusan sehingga habis suntikan imunisasinya...


Apapun Ibu nk ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke 4 Bulan. Semoga Aimy sihat selalu dan cepat-cepat jalan ek... Sayang Anak Ibu!!!!!... :-)

3 comments:

:: PU3'z :: said...

hepy bestday Aimy
moga sihat selalu

dr dini...

^^ FASHAH ^^ said...

pejam celik2 udah 4 bulan Aimy yek... Umi Qaseh doakan sihat2 selalu.Next year leh smbut bday ngan umiqaseh.kihkihkih

:: PU3'z :: said...

ko di TAG sila ambik kat blog aku tau