Tuesday, August 18, 2009

Ulangtahun Perkahwinan 1

Malasnya nk update blog ni.. hehe..

2 Ogos 2009, genapla usia setahun aku bergelar isteri orang.. emmm sekejap ja rasa kan...macam baru semalam ja kawin.. yang paling best, sambut ulangtahun perkahwinan dah ada sorang anak.. alhamdulillah.. rezeki yang tidak terhingga dari Allah s.w.t


















Ramadhan 2009 mengingatkan perkenalan aku ngan MyHubby pada Ramadhan 2006 yang lalu..Berkat bulan yang Mulia, aku dipertemukan dengannya.
Sesungguhnya jodoh pertemuan di tangan Tuhan, namun kita sebagai manusia tidak boleh menyerah & patut usaha seadanya. Aku ni bukan memilih, tapi jambatan untuk aku bertemu jodoh aku adalah panjang..oleh sebab itu aku lambat kawin.. hehe.. iya ka? entahla.. hanya Allah yang tahu hikmah di setiap kejadian.

No comments: