Tuesday, December 13, 2011

Ofis Baru vs Ofis Lama

14 Dec 2011 - Rabu
Salam...
Hari ini hampir 2 minggu aku bertukar semula ke ofis lama...
Perasaan aku? emmm semestinya aku amat teruja masuk semula ke ofis lama..
dapat bertemu sahabat2 lama...
Cuma untuk 'sahabat' itu saja...
Aku akan cuba lupakan apa yg berlaku sebelum ni..
'buang yg keruh ambil yg jernih'
Sebagaimana benci pun aku pada dia... kami tetap satu unit..
Pusing kiri pusing kanan... tetap akan bersama dia..
aku kena redha ja la...
So far, dia belum lg mendatangkan marah pada aku..
aku tau.. dia tau aku benci dia...
tp dia cuba untuk berbaik semula, aku dapat rasakan....
okla sahabat....
aku cuba untuk berbuat baik pada orang yang pernah buat jahat pada aku...
mybe sahabat itu tidak sengaja.. nk lukakan hati aku dulu.. (hahaha.. ayat sejukkan ati..)
Pada sahabat... mungkin akan cepat lupa apa yg ko buat....
Tp pada aku.. aku tidak akan lupa...sampai bila2....
Bukan dendam.. cuma kena berhati2 dengan sahabat seperti ini..
Untuk kerja.. aku aku akan jadikan ko sahabat...
Tapi tidak sama sekali untuk rapat...
Sekian...

No comments: