Tuesday, June 7, 2011

Padan Muka aku!!!

8 June 2011- Rabu

Hari ini apa kena ngan aku tk taula...
Jaga tidur jam 5.20 pagi....
Pastu terkebil2 mata tk boleh tidur balik...
Puas cuba lelapkan mata..
Tak boleh jugak...

Last2 aku bangun pegi dapur...
Baik aku buat brekfes kt My Hubby...
Ada gak pekdahnya...
Aku keluarkan pisang yg dh siap dilenyek....
aku buat cekodok pisang...
pastu try nk ubahsuai sikit adunan...
aku campur dengan Quaker Oat...
Emmm.. not bad...
Hasilnya cekodok aku menjadi lembut gitu...
upsss terpuji diri sendiri pulak!!!!
Dapatla kami brekfes sesama otw nk gi keja...
MyHubby kata.. sedapla cekodok ni...
Kembang berbunga hati aku.... uwawawawawwaa

Sampai Ofis... aku belasah pula nasik lemak ayam berempah....
makan tk hengat dunia...
bila dh kenyang...mula la mata kuyu, layu....
Skang ni baru 10.20am....
aku dh ngantuks giler..
Rasa nk tidur je ni...
huhu.. tolong aku...
apa aku nk buat ni...
patut ke aku tidur.. patut tak? patut tak?
Mmg tak patutla kan... ini bukan ofis bapak aku...
huhu.. tp aku dh tk tahan ni..
Nk buat keja pun tk boleh ni....huhu...
Padan muka aku... dahla bangun awal, pekena cekodok pisang + nasik lemak....
Terimala akibatnya... ?????

No comments: