Tuesday, June 7, 2011

Citer Raya 2011!!!

8 Jun 2011

Untuk hilangkan ngantuks aku ni...
Meh aku citer bab nk raya...
Wah2... Puasa pun belum... dh sibuk citer bab raya..
Aku citer awal2 ni bukan apa...
Disebabkan aku dalam pantang raya ni...
Jadi, awal2 aku dh prepare baju raya untuk My Family...

Tema aku thn ni.... emmm nk citer ke ek.. macam tk surprise lak...
Tak yah citer la.. tema kaler apa...
Warna ni..aku pilih sbb terbeli baju Aimy...
Bulan lepas.. ada sale kt satu Kedai/Butik dekat Jalan Tar...
Korang penah dengar Kedai BAK?
Kedai ni, jual baju2 melayu, baju kurung, baju2 pengantin, songket semua la...
Aku dulu nk kawin pun beli selendang kt situ...
Agak mahal, tapi jahitannya sangat kemas...

BAK sekarang sedang buat promosi baju (clearance stok)
Mula2 beli...Untuk Aimy aku beli kebarung... kain & jahitan sangat kemas...
Harga asal RM60, after less RM18 je...
Murah tak?...
Minggu lepas aku pegi lagi...
Aku beli baju kurung pahang untuk Aimy... kain kosong siap jahit manik kt leher...
Harga asal RM90, after less RM36 je..
Baju ni lagi cantik fabriknya...Sangat cute bila Aimy pakai...
Sangat berpuashati...
Bukan selalu BAK ni adakan sale...

Untuk MyHubby... dia beli siap beli baju Melayu
Warna yang sama dengan kebarung Aimy...
Aku pulak... tk mampu nk beli baju kurung kt kedai BAK..
Harga ratus2 beb....
Last2 pegi Cititrend kt Pertama Complex, cari punya cari..
Jumpala baju kurung sedondon dengan kaler tema kami...
Aku siap beli manik kt Semua House....
untuk dijahitkan kat baju aku.. & baju kebarung Aimy...
Rajin ke aku nk jahit manik ni....
Rasa lega sbb baju untuk dipakai pada hariraya pertama dh prepare...
Untuk M.A ... actually dh prepare jugak...
Tapi macam tk menarik je... macam nk soping lg je.. :-)

Baju2 Gaun Aimy nenek dia tengah jahit...
T.shirt/Skirt/Seluar untuk Aimy pun aku dh beli...
Beli time sale kt JJ & Sogo...
Semua dh siap basuh untuk dipakai raya nnt...
Senang nnt.. tkderla aku nk teruk basuh time dalam pantang nnt...
Baju Aimy & M.A untuk pakai raya semua dh ready...
Dah raya nnt boleh terus pakai....

Baju untuk aku... dh siap beli 3 kain pasang untuk ditempah..
Baju untuk MyHubby je tk complete lg...
Pandai2la dia beli nnt.. hahahha boleh gitu!!!
Yang penting baju untuk dipakai pagi raya dh ready.. ye!!!!

Jom layan gambar raya thn lepas...
Bru nk upload...
Cau cin cau!!!!





No comments: