Tuesday, September 7, 2010

Selamat Berhari Raya Maaf Zahir Batin

Kenapa tulisan jd underline ni.. bencila...biarla..

Salam,

Khabar semua..pejam celik pejam celik tinggal lagi esok je nk puasa... Bulan Ramadhan akan meninggalkan kita..klu umur panjang thn depan akan bertemu lagi.. insyaAllah

So, apa citer kengkawan... mesti semua pakat busy nk sambut raya... ada yang dh balik kg... macam aku ni.. masih lg bekerja sehingga esok.. harap2 esok halfdayla....

Seperti biasa aku akan beraya di sini dulu bersama Suami, Aimy & keluarga mertua.. insyaAllah petang raya pertama akan bertolak balik ke kampung. Doakan kami selamat di perjalanan nanti.

Aku thn ni tk sambut beria sangat.. ala kadar saja.. TapiAimy tetap meriah.. dengan bajunya yang banyak...ada yang beli, hadiah dr makteh.. hadiah dari Atuk... dijahit oleh neneknya... banyak2... alhamdulillah rezeki Aimy.. pasni kita collect duit raya pulak ek...

Apa tema thn ni... emmm klu semua kengkawan nk rahsia.. aku pun nk rahsia jugakla.... ini tema thn lepas punya... hijau lumut.. tak berapa nk tema sebb tetiba baju Aimy lak warna pink....hihi.. hentam sajala labu.. lgpun masa ni Aimi belum setahun.. tahun ni best sebb Aimy dh boleh jalan..mesti comel berjalan terkedek-kedek pakai baju kurung...

okla...nnt lepas raya kita cerita lagi.... dh tkder mood nk keja.. sabar jer la...

Dengan ini.. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Semoga semuanya gembira di hari raya.. Hati-hati di jalanraya, pandu cermat jiwa selamat. InsyaAllah..


3 comments:

Jiey^Mien said...

Selamat hari raya..
=)

::pu3'z:: said...

br jer buka blog...
byknyer taik cicak kat blog ko...kaler2 lg
hehehee

Ara.... said...

salam....jemput singgah my blogshop....cuci mata...leh beli tuk ank tersayang...
http://ara-store.blogspot.com