Sunday, October 2, 2011

Holiday Inn Glenmarie..- Tender Evaluation

03 Oct 2011 - Isnin.

Salam semua..
Hari Isnin, hari yg cukup malas kan...
Sejak bangun tido.. aku dh berkira2.. cam nak MC je ri ni..
sbb sakit perut ngan ketidakselesaan diri..
Dah lama tk rasa 'bulan mengambang' ni...
Heavy pulak tuh.. aduiiiii...
tp mengenangkan banyakla keja nya..
nk buat preparation untuk Tender Evaluation...
gagahkan diri datang jugak keja...

Bermula esok, 4-18 Oct 2011
klu ikut jadual aku akan berkampung di hotel..
tapi rasanya on off kut...
Hotel yang kami pilih adalah Holiday Inn, Glenmarie
Ini bermakna sepanjang tarikh ini. aku tk leh puasa la...
tp bagus jugak aku 'bulan mengambang' ni
Atleast tkderla rasa rugi tk puasa..dah mmg tk boleh puasa pun kan...

maka dengan ini.. akan naikla berat badan aku...
Menu yang kami pilih sepanjang kt hotel tu.. boleh tahan 'lemak'nya...
habis diet aku....
tp bukan selalukan.. (ayat nk cover line).. hahahaha

okla.. nnt dh settle semua..
aku akan upload gambar...itu pun klu rajin snap..
almaklumla.. aku baru beli kamera baru..huar huarghh
tu yg excited sikit nk bergambar..

1 comment:

Blogger said...

New Diet Taps into Pioneering Concept to Help Dieters Lose 20 Pounds within Just 21 Days!